Guia per la comunicació d'incidències

Situacions per posar-se en contacte amb el cap de personal:

 

Situacions més freqüents:

• oblit de fitxar entrada/sortida

• visita mèdica, visita mèdica d’un familiar, intervenció / hospitalització d’un familiar: No s’ha de fer la incidència fins després de la visita adjuntant el justificant corresponent. SI LA VISITA ÉS PREVISTA S’HA D’AVISAR AL RESPONSABLE DEL DEPARTAMENT.

• treball extern: quan el treballador se li encomanen gestions fora del seu lloc de treball ha de fitxar al sortir i al entrar fent la incidència corresponent. En el cas que no hagi de venir per realitzar una activitat tot el dia fora farà la incidència corresponent sempre adjuntant el corresponent justificant de treball extern.

• assumptes propis: descrits a Permisos

• causa de força major: per qualsevol altre cas

 

Model per comunicar una absència d’un dia o un temps:

            Assumpte: {motiu} / {nom i cognoms}

Missatge: El dia {data amb format dd/mm/aaaa} em vaig absentar del lloc de treball perquè {motiu} de {hora} a {hora}.

{Si és el cas: “Adjunto justificant.”}

Model d’absència de diversos dies:

            Assumpte: {motiu} / {nom i cognoms}

Missatge: Del dia {data amb format dd/mm/aaaa} al {data amb format dd/mm/aaaa} em vaig absentar del lloc de treball perquè {motiu}.

{Si és el cas: “Adjunto justificant.”}

 

Altres situacions:

• vacances: en cas de modificació del calendari, s’ha de tornar a adjuntar l’Excel, aprovat prèviament (indicant que el cap ha fet l’autorització) pel cap del departament.

• compensació horària: En el cas de tenir hores fetes de més no cal comunicar-ho al cap de personal però si el cap directe, que ho ha d’autoritzar.

 

 

Detalls de l'article

ID de l'article:
7
Data afegit:
30/01/2017 11:22:05
Lectures:
34
Valoració (Vots):
(1)

Articles relacionats